Ljuvlig banan- och avokadoyoghurt

Denna yoghurt är ljuvligt len och god! Tillsammans med hemmagjord granola är det en utmärkt och näringsrik frukost eller mellanmål. 
 
Jag har blivit väldigt inspirerad av den enkla och goda Paleo-kosten och hittade detta recept på den superfina bloggen Under vårt tak (undervarttak.blogspot.se). Jag har provat massvis av deras recept och lovar att det kommer komma upp en hel del här på Kaneläpple. Speciellt eftersom jag imorgon går på ett litet sommarlov innan jag börjar jobba! :)
 
Banan- och avokadoyoghurt
 
Ingredienser:
1 avokado
1 banan
1 klick kokosolja
 
Gör så här: Mixa avokado, banan och kokosolja till en krämig yoghurt i en mixerkanna med stavmixern 
 
/Linda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0