Virtuous Flapjack

Linda update: Jag stormtrivs! London är en sån fantastisk stad med så mycket att se och göra, jag tror jag gått och blivit lite kär faktiskt!
 
Det blir inte så mycket uppdateringar av mig här på kaneläpple just nu. Jag hinner helt enkelt inte pyssla så mycket i köket. Däremot så blir det mycket besök på underbara fik och resturanger och därifrån kan jag dela med mig av inspiration. Imorse fikade jag efter mitt yoga-pass på Triyoga i Soho. Triyoga har även tillhörande Cafén med namnet Retreat café. Jag valde en Virtuous Flapjack som både var utan gluten,socker och mejeriprodukter.  Till det drack jag en en mandel-protein Latte, SÅ gott!
 
Detta innehöll flapjacken:
 
glutenfria havregryn
hirsflingor
kokosflarn
gojibär
sultanrussin
solrosfrön
pumpafön
honung
tahini
vanilj
 
Imorgon kommer Maria hit och stannar över helgen, kan knappt bärga mig :) Då blir det nog lite kaneläpple inlägg.
 
/Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0